Sunday, January 13, 2013

feliz año nuevo!

tere. tõusin tuhast.

uue aasta puhul (see on lihtsalt alati hea pidepunkt ja kõik teevad niikuinii igasugu lubadusi ja nii) soovitan teil kõigil võtta üks tükk paberit ja pliiats ja panna sinna kirja kõik, mis te sel aastal olete ja saavutate. just nii soovitangi kirja panna. afirmatsioonidena ehk olevikuliselt ja positiivselt. näiteks et ''sel aastal olen täiesti terve'', mitte ''sel aastal ma ei jää haigeks''. ja kirjutage KÕIK üles. teate, miks? sest nii uskumatu kui see esmapilgul ka ei tunduks - nii teete selle kõik teoks. sest kui te selle paberitükikese nüüd endaga kaasas kannate või endale kodus nähtavale kohale panete ja neid afirmatsioone iga päev või üle päeva või, okeiokei, kasvõi kord nädalas loete, siis teie tähelepanu on nendel asjadel ja need saavad kui iseenesest teoks, sest nüüd haarate igast võimalusest, mis natukenegi paistab mõne unistuse või soovi täitumise poole tüürivat ja ajate eemale iga muremõtte või kahtluse, mis üldsegi nende täitumise suunas ei liigu, sest lause seal paberitükil ütleb ju et ''ma olen rõõmus ja muretu'', mitte et ''mul on paha tuju ja ma muretsen ja kardan saja asja pärast''. jah, nii. sest näiteks mina olen juba rõõmus ja muretu, sest ma panin selle kirja ja loen seda igapäev, mistõttu mu alateadvus mõtleb ka ''aaaaaa, rõõmus ja muretu.. teeme nii!'' ja ma ei oota, et mure ja kahtlused läheks mööda, vaid olen kohe õnnelik ja rõõmus. sest ma otsustasin nii. uus ajastu, uued võtted. 
ja selline üleskirjutamine on ka selleks hea, et siis te mõtlete läbi, mis need asjad on, mida te päriselt tahate, mida te päriselt vajate. ja siis tõmbategi need kohe enda ellu. mina kirjutasin juba lisaks selle aasta soovidele ka terve elu soovid üles. ei olegi midagi võimatut ega palju. peaaegu kõik on juba praegu olemas.

proovige, kaotada ei ole ju mitte midagi.

ja kuulake oma sisemist häält! kui on ikka tunne, et vot seda peaks tegema või vastupidi, et see nüüd küll mingi hea asi ei ole, siis nii ongi. usaldage ennast. käituge intuitsiooni järgi. siis ongi õnn.



eile joonistasin sellise mandala
uskuge või mitte - rõõmu ja muretuse mandala 

3 comments:

  1. Teisipäeval kui tartu intelligentsi nädalavahetus algas tsiteeriti genklubi seinte vahel seda mis siin kirjas.

    ReplyDelete
  2. Ilusad ja head mõtted. Tegid tuju rõõmsaks ja muretumaks. (:

    ReplyDelete