Saturday, January 19, 2013

mis ma vahepeal tegin

aa, see, vaatasin pilte ja mõtlesin, et näitan teile ka.


see on üks ilus koridor, kuhu ma ükskord ära eksisin



söögist pole ju ka ammu pilte pannud, eks...



niinii ja siis käis mul marie külas. oli siin koos minuga üks nädal enne jõulupuhkust. samal päeval lendasime eestisse. torekas tõi kreekast nii palju söödavat. rõõmustasime.





ja fiiistisime:



marieke oli nii armsasti kõik kirja pannud, et kuidas ja kuhu ja...

noh ja siis paljudele üllatuseks, teistele jälle mitte nii suureks üllatuseks - marie jäi siin olles oma rahakotist koos kõigi dokumentidega ilma ja lendas koju sellise paberikesega, lisaks sellele oli lennupilet tema nutitelefonis, niiet täielik veidrik nende konservatiivsete hispaanlastest lennujaamatöötajate jaoks.


ja siis jõudsin eestisse, kohvris ainult söödavad asjad, aga tuldi ka rootsist ja prantsusmaalt niiet laud oli meil juba enne jõule lookas

eestis laadisin ennast täielikult kodumaa energiat täis, oli hästi palju armastust ja õnne ja pere ja vaikust.
ja mõned sõbrad nägin ikka ka ära ja oma tartukese. korraks, tõesti väga korraks vaid.













noh ja siis tulingi tagasi siia.


siin mind ootasid brasiilia piparkoogid

ja natuke üksikud õhtud


kuigi fiestad olid ka ikka kohe sama päeva õhtuks planeeritud, mõned läksid lausa redelitega



ja nüüd ma elan siin jälle. koolis läheb järjest paremini, mulle meeldib seal järjest rohkem olla, jään iga päev kauemaks kooli ja päike on ka ja hea on olla, kuigi praegu on õhus natukene laialiolekut, sest ma otsin uut kodu ja väga suur osa mu tähelepanust läheb sinna. olen juba päris paljusid tubasid käinud vaatamas, hästi palju jubedaid kohti on siin seinte vahel. aga loodan, et juba õige pea saan postitada teile pilte oma uuest ja üldse mitte jubedast, vaid vastupidi väga mõnusast kodust.


 MUSI MUSI

6 comments:

  1. arm! mu natuke nigel päev sai paremaks kuhjaga

    ReplyDelete
  2. Tore.
    See video oli väga lahe. Pani mind rõõmust muigama.
    Tänu sellele kuidas see oli kokku monteeritud + muusika , kokku tuli kuidagi lihtsalt dramaatiline..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh, ongi dramaatiline, kohv ja apelsinimahl ei saa üldse omavahel läbi...

      Delete
  3. väga lahe video, esimene kaader mahlaste apelsiinidega ajas süljenäärmed niimoodi tööle lisaks veel päikese käes aurav kohvitass,mmmmmm.... isegi kui ma kohvi ei joo
    mõnus oli vaadata, igatahes

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, väga tore. aga kes on see anonüümne lugeja?

      Delete