Tuesday, May 21, 2013

la mujer pájaro

et teile veidi veel selgitada, et mis on kehamiim, siis see on nüüd video minust esitamas oma maja katusel etienne decroux repertuaarist pärit tükki lindnaine, mis on lugu ühest naisest, kes on armunud ja kes lendab ringi oma armastust täis maailmas, kuhu vahetevahel satub ka üllatusi, mõtteid, millele ta reageerib, aga mille juurest siis oma pehme vati sisse tagasi pöördub (see on muidugi minu interpretatsioon, kui te näete seal midagi muud, siis nii see ka on). see on üks selline etüüd, kus keha on väga lendlev ja kerge, mitte millelgi pole palju kaalu, kõik on kerge ja voolav. 
millalgi filmin ennast esitamas ühte teist klassikalist tükki, mille nimi on the carpenter. see on väga erinev nii liigutuste kui ka keharaskuse poolest, sest see on vastupidi väga raske ja tugev ja üldse mitte nii lendlev ja kerge ja õrn kui lindnaine.

ja ma ikkagi ei saa mööda vabandusteta... tuletan teile meelde, et olen siin koolis käinud alles 7 ja pool kuud, mis tähendab, et minu esitus ei ole muidugimõista perfektne, aga üldiselt olen ma sellega üpriski rahul, arvestades minu võimekust täna.

tšau!


2 comments: