Saturday, May 11, 2013

siin ja seal

vahepeal hakkas kevad. siis tuli juba suvi. siis uuesti kevad. ja nüüd on jälle suvi. minul käib pidevalt keegi külas ja see teeb mind väga rõõmsaks! kõik on hästi ja hea!


kevad

suvi

iga ilmaga



JÄLLE KOLISIN! 

Lühidalt. Pidin jälle kolima, sest see korterikaaslane, kelle nimel olid kõik lepingud-värgid-särgid-möllud, läks Inglismaale elama ja kuna mina ja ka mu teine korterikaaslane oleksime sinna jäänud veel vaid kaheks kuuks, siis ei olnud meil valikut (vormistada leping ümber vaid kaheks kuuks ei ole vist ühegi korteriomaniku suurim soov) ja pidime ''lipet laskma''.  Nüüd ma elan põhimõtteliselt oma kooli kõrval, jalutan kodust kooli kaks minutit, hommikud on nii palju pikemad, toas on palju rohkem valgust, rand on lähemal ja õhk on värskem. Kõik kolm korterikaaslast on kataloonlased, mis tähendab, et varsti parlan seda ka. Või siis mitte, aga no vähemalt aru saan kindlasti rohkem. Sest juba saan. Molt be!

viimane nädalal vanas kodus 


uus kodu enne minu tulekut:





vahetult pärast minu tulekut:


nüüd:






ja nii me siis tulime:

hehe. tegelikult niiviisi kõndisime kõigest autoni, millega isa siia sõitis, et mul kolida aidata. venna oli ka siin ja nii me siis kolmekesi tulime.



barcelona





aafrikasse....

teine kevad

uus suvi



mafjoss





krisjtanil olid pidevalt näpud püsti







peace





pärast sõitsime linnast välja:



ja mitmest linnast sisse ja läbi ja uuesti välja ja mõnest kaarega mööda kuni seitsme tunni möödudes jõudsime päikseloojanguks sihtpunkti - San Fulgencio





õde-vend peavad ikka võrdselt sõita saama. üks sinna ja teine tagasi. 



väike shoot õhtul rannas


kui eestis tullakse maalt tagasi õuntega, siis mina tulin apelsinidega!

ja trükimasinaga, mille ostsin KOLME EURO eest kirbuturult


HMM... MIS VEEL?

ahjaa! ma hakkasin toortoitlaseks!



ja trapetsitundides käima!




TEADAANNE! KÕIKI, KELLEL POLE 21. JUUNIL MIDAGI MUUD TEHA, OOTAN OMA AMETLIKULE ESIETENDUSELE! (Jah!!! Valmib kooliväliselt esimene lavastus, milles oma uhkete kehaliste oskustega üles astun!)

CHAU!!!

5 comments:

  1. Esiteks jumalast lahedad pildid. Ja see trapetsi värk tundub ka rohkem kui äge olevat.
    Kolmandaks siis nüüd-- kui palju koli sul kaasas on??? Kuidas sa selle kõik Eestisse suvel toimetad ?
    21. ei saa ma kahjuks tulla, sest ma olen siis veits busy Tallinnasse maandumisega, sorry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. esiteks... trapets on ÜLIÄGE!

      ja teiseks ma ei toogi seda koli üldse eestisse, jätan issi juurde, kas pole mitte mugav!!

      Delete
  2. Ja noor neiu paneb jalad kokku, okei.

    ReplyDelete