Saturday, October 13, 2012

laupäev

oeh. nojah. täna käisin jälle palju ringi. turistitasin natukene. käisin kaasaegse kunsti muuseumis, mis oli väga lahe. arhitektuuri poolest hoopis midagi muud kui kogu ülejäänud linn. ja näitused olid inspireerivad. see meeldib mulle kaasaegse kunsti muuseumide külastamise juures kõige rohkem, et sageli tekitavad need tahtmise kohe pärast koju minna ja ise ka midagi kritseldada, sest:


siis, nagu te tõenäoliselt juba nägite, tegin nii muuseas ära ka neli challenge'it. sain korraks jälle hoo sisse. täna pidi ilmateate järgi vihmane ilm olema, niiet võtsin vihmavarju linna kaasa. aga ei tulnudki vihma, hoopis päike paistis. ja taevas meenutas eestit, sest valged pilved olid ka. tegin veel mõned pildid linnast. ärge muretsege, varsti ma ei viitsi neid enam nagunii teha, siis ei pea te rohkem vaatama suvalisi pilte suvalistest kohtadest.





muuseumist



mu uus lemmik








aaa.. ja eile oli vaba päev, sest see tüüp seal posti otsas (kolumbus) tähistas seda päeva, mil ta esimest korda astus ameerika pinnale


ja lõpetuseks veeeeel pilte. need on õhtust, mil joaquin oma sünnipäeva pidas. ma mõtlesin, et ma ei pildista, aga kui üks ta sõber hakkas blackbird'i mängima, mistõttu meeleolu muutus nii mõnusaks ja heaks, ei suutnud ma seda enam mitte jäädvustada. they all loved the cake, mõistagi. üks hästi tore asi sellel õhtul oli see, et kui linna panoraami vaadata, siis oli näha, et kaugel eemal oli äikesetorm ja see liikus terve meie sealviibitud aja jooksul meist kaarega mööda, vasakult paremale. koguaeg välkus, aga see oli nii kaugel, et isegi müristamist ei olnud kuulda. ainult välgatas. hästi ilus oli.












ja neile, kes on öelnud, et ma olen jobu, sest mul on siin soe - täna õhtul pidin rõdul istudes kampsuni selga panema ja sõrmed hakkasid ka natukene külmetama. 

ja veel üks viimane asi. kuni praeguse hetkeni ma ei uskunud, et ma seda kunagi palun, aga palun, kui aega saate, siis follow'ge ja kommenteerige ka mõnikord. muidu ma nagu räägiks endaga. mis siis, et ma tean, et loete.

4 comments:

  1. "Modern art = I could do that + Yeah, but you didn't" ajas mõnusa muige suule. :);) Tundub, et üldiselt oli teil mõnus koosviibimine seal Joaquin'i sünnipäeval - mis kooki valmistasid? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. venna!! toorjuustu-shokolaadi kook digestive'i põhjaga. maailma parim kook. musimusi!

      Delete
  2. Mina ikka loen natukese aja tagant. Do not stop! :) Siis sa ei peagi kõigile eraldi seletama, mida sa seal korda saadad. Tundub lõpplahe ja pildid on kõik eriti vägevad. Edu ja õnne sulle seal, kallis! :)
    Merka

    ReplyDelete