Tuesday, October 23, 2012

taimetoitlastele ehk nine down

see on nüüd muidugi üks nendest challenge'itest, mis on suuresti südametunnistusega seotud. aga uskuge, olen kuu aega taimetoitlane olnud. ja uskuge, olen veel edaspidigi, sest I kinda like it.

lihtsalt mõned pildid mõnest toidust:


see on üks vanem pilt hummusest, aga siin sõin ka

eeldasin, et kala võib süüa

riisinodi

piparmünditee

smusmusmusmuuti

tuunikalapastanodi

siis muidugi see kinoanodiga täidetud paprika porgandikastmes

aguacate

mm, delicioso. väike magustoit, keskel on üks puuvili, mille nime ma ei tea, ääres banaan dulce de lechega

laupäeva hommik tomatijuustukoriandrisaiade, avokaado, viigimarjamangobanaanikiivichiaseemnemakajuurepulbriklorellasmuuti, värske apelsinimahla ja rohelise teega

iga päev

HALVAA

minu hispaania köök

apelsinimahl

päikesekuivatatudtomatipestojuustupasta

salatinodi

ja see pole muidugi veel kõik, aga igast toidukorrast ma paraku pilti ei teinud. ja siis veel selline asi, et ma alustasin selle vege asjaga kohe väga suurelt, hakkasin päevapealt veganiks, aga hiljem ilmnes, et juustust ma siiski loobuda ei suuda. niisiis otsustasin siiski tasa ja targu talitada, võib-olla kunagi hiljem loobun piimatoodetest ka.

aga huvitavat kuulamist toitumisest, mis mind väga aitas taimetoitlase tee alustamisel:

2 comments:

  1. Väga kena toiduvalik. See taimetoidu teema on tasapisi nakkav :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee, niiet ei mingit verivorsti jõuludel? ainult kartul, kapsas, kõrvits?

      Delete